niedziela, 30 grudnia 2012

Małe co nieco czyli przepis na : Banany smażone w cieście kokosowym

Ostatnio od koleżanki dostałam ciekawy przepis. Dzisiaj postanowiłam go wypróbować. Mam nadzieję że wam też się spodoba. ^.^
Przygotowanie : 2o minut
Porcja : 55o kcal
Składniki :
4 duże banany
1/2 szklanki mleka
5 łyżek wiórków kokosowych
1 szklanka mąki
3 jajka
3 łyżki śmietany ( ja dałam 12 % )
2 łyżki cukru
1 cukier waniliowy
1 łyżeczka proszku do pieczenia
sok z 1 cytryny
cukier puder
cynamon
olej.

1.Mąkę połącz z proszkiem do pieczenia, mlekiem, jajkami, śmietaną, cukrem i cukrem waniliowym. Dosyp wiórki kokosowe, wymieszaj. Banany obierz ze skóry pokrój na duże kawałki. Skrop sokiem z cytryny.
2.Banany zanurzaj w cieście kokosowym. Potem wkładaj je na mocno rozgrzany olej. Smaż na złoty kolor. Gotowy deser oprósz cukrem pudrem wymieszany z odrobiną cynamonu.

Mi oczywiście ten deser bardzo smakował. Fajny smak ;DD Życzę smacznego . ! ♥



1 komentarz:

  1. Przepis nie jest taki trudny ;)
    A danie wygląda bardzo smacznie, muszę spróbować :P

    OdpowiedzUsuń