czwartek, 27 grudnia 2012

Sposób na porost włosów

Każda z nas marzy o tym, aby nasze włosy szybciej rosły. Sama zapuszczam włosy, a widząc pytania na zapytaj.onet.pl ''co zrobić aby włosy szybciej rosły'' podaję wam kilka sprawdzonych sposobów.
Skrzyp i pokrzywa: piję ją już ponad rok, bardzo przyspieszyła mój porost, dorobiłam się pięknych baby hair. Dlatego bardzo polecam picie herbaty ze skrzypu lub pokrzyw.
Dodatkowo, moje cienkie i delikatne włosy po dłuższym czasie zrobiły się po prostu grubsze. Na początku tylko nowe włoski, potem już coraz bardziej na długości.
 Ważną kwestią była sama forma ziółek. Gdy piłam skrzyp + pokrzywa w torebkach, jedynie zalewane wrzątkiem, efekty owszem,były, ale nie jakieś ogromne. Potem piłam gotowane i zauwaśyłam dużą różnicę, ale nadal chciałam więcej. Dopiero Tatty z wizazu uświadomiła mnie o wartości ziółek sypanych (tj zioło pojedyncze, liść pojedynczy).Od tamtej pory piję takie właśnie ziółka zagotowane chwilę na gazie. Efekty są o wiele większe niż w poprzednich próbach! Spowodowane jest to tym, że skrzyp potrzebuje większej temperatury do oddania cennej dla nas krzemionki, napar jest ciemniejszy, inny w smaku.
Drożdże: W wielkim skrócie jest to picie zabitych drożdży (drożdże zalewamy wrzącym mlekiem bądź wodą, mieszamy, przykrywamy na jakiś czas).Sposób może nie najprzyjemniejszy, ale w moim przypadku baaaardzo skuteczny.

23 komentarze:

  1. ciekawy blog o fajnej tematyce. :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe. Jestem ci wdzięczna za tę notkę, bo też chcę mieć dłuższe włosy. (^w^)

    r-r-f.blogspot.com Zapraszam, jeśli znajdziesz wolną chwilę i chęć. (^w^)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również staram się zapuszczać włosy, więc notka na pewno mi się przyda ;)

    ogólnie świetny blog, będe wpadać częściej ^^
    obserwuję ;3

    http://cytruska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ♥ . Obserwuje . Dodasz mnie do "zakładki " < Co ja pacze ^^ > ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok . ty di swojej też . jak masz a jak nie to wspomnij o mnie w wpisie. ♥

      Usuń
  5. jestem ci wdzięczna, chciałabym mieć grubsze włosy, kto wie może mi się uda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polecam olejek rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam długie włosy, więc raczej nie skorzystam ,ale ciekawie sobie przeczytałam :)
    Bardzo przydatny blog ;*
    Jeśli masz ochotę wpadnij do mnie :)
    www.cherytalk98.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ♥
    jesteś super ! obserwuję !
    zqapraszam do mnie : wikuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna notka...
    moja kuzynka raz stosowała płukankę ze skrzypu nie pamiętam czemu to miało służyć...
    wylądowała z zielonkawymi włosami przez kilka dni ( blondynka )
    niestety nie wszyscy zdają sobie sprawę co dla siebie stosować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nie robiłam płukanki tylko piłam herbatę ze skrzypu.
      a jak robiła płukankę to chyba z młodego skrzypu to chyba dlatego.

      Usuń
  10. rewelacyjny blog ;* czekam na dalsze wpisy i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny sposób.
    Ogólnie świetna strona można dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy.
    zapraszam do mnie
    http://enchanted-world-silent-thoughts.blogspot.com/2012/12/rozdzia-4.html

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog :* mam pytanie ty piłaś tą herbatę co gotowałaś ten skrzyp nie z torebek, to ty to gdzieś kupowałaś.? Gdzie? sama suszyłaś czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w mojej miejscowości w aptece jest jest herbata za skrzypu . zapłaciłam tak mniej więcej 10 zł . ; DD

      Usuń
    2. Aha, a to były takie suchone granulki czy w jakiej to było postaci?

      Usuń
    3. normalna herbata w torebkach. ale nie pić tej herbaty z cukrrem. . ; D

      Usuń
    4. Czemu.? Ja piję z cukrem, to źle.? ;\

      Usuń
  13. Ej a powiedz mi brałaś kiedyś tabletki Vitapil ? Mogłabyś zrobić jakiś post z Vitapilem?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! właśnie go odkryłam i na pewno będę stałym obserwatorem ;D
    mam pytanie do tych drożdży na kubek mleka ile gram?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://whitechocolatefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń